Výnosy Coca-Coly na vzestupu
Coca-Cola posílila své zisky na poli sodovek na svém nejsilnějším severoamerickém trhu, i přes to, že bylo nedávno přijato opatření na zvýšení cen u hliníku. Čistý zisk u limonádového obra poskočil o 69% na 2,3 miliardy dolarů po snížení daňových nákladů. Výnosy poklesly o 12% po prodeji značky franšízantům. Výsledky se dostavily po posílení značky v Severní Americe nedlouho poté, kdy firma představila nové příchutě značky Diet Coke a změnila značku Coke Zero. Navíc byly do prodeje uvedeny menší balení většiny nápojů. Tato opatření byla ustanovena v rámci kampaně na poptávku spotřebitelů, kteří v obavách po obezitě v USA, ale i dalších zemích, po této změně volali.
Spotřebitelé kupují více nápojů hlavně díky tomu, že je z čeho vybírat a nabídka je rozmanitá. Množství prodeje šumivých nápojů se v Severní Americe zvýšilo o jedno procento. Zvýšení přišlo i přes to, že byl region zasažen v rámci celého dodavatelského řetězce od vyšších nákladů po dopravu až po cenu plastů a ceny za výrobu plechovek z hliníku. Vyšší náklady vedly společnost k růstu cen, což v tomto regionu není podle vedoucích pracovníků obvyklé. V druhé polovině tohoto roku však ředitelé očekávají další kolísání cen na zámořských trzích vzhledem k posilujícímu dolaru. Nicméně globální hospodářský růst zůstává stabilně velmi silný i přes to, že vždy existuje jistá míra nejistoty z geopolitického hlediska a eskalace obchodních konfliktů. Limonádový průmysl však zůstává naživu a roste. Akci společnosti se zvýšily o 2,4 procenta na 46 dolarů.
Coca-Cola, která je od roku 1944 registrována také pod značkou Coke je nejslavnější kofeinový nápoj hnědé barvy, uveden na trh v roce 1886. Vyráběn je firmou The Coca-Cola Company a dnes už se jedná o nealkoholický nápoj bez vína a kokainu. Od roku 1888 je limonáda sycena oxidem uhličitým.